Avbestillingsregler
Grunnleggende avbestillingsregler
Avbestillingsinstruksjoner
Viktige notater
Vi har et begrenset vindu for å kansellere bestillinger når de er lagt inn. Denne artikkelen gir nyttige detaljer om informasjonen om emnene som er oppført i katalogen.
Avhengig av hva du har bestilt, vil kanselleringsvinduet vårt variere noe.
Ferdige varer
Disse varene tar kun kort tid å behandle før de sendes. Inkluderer Prøve kjoler, Endelige salgsartikler, Ryddesalgsvarer, Stoffprøver, 48-timers skipsvarer, etc.
Ubetalt bestilling av ferdige varer:
Bestillingen blir automatisk kansellert etter 24 timer.
Betalt bestilling av ferdige varer:
Bestillingen sendes til lageret for behandling innen 1 time etter at bestillingen din er bekreftet. Siden disse varene behandles veldig raskt, kan vi bare kansellere en bestilling innen denne 1-times tidsrammen.
Hvis du trenger å kansellere bestillingen din, vennligst send inn kanselleringsforespørselen på bestillingssiden din eller kontakt vår kundeservice innen 1 time etter at bestillingen din er bekreftet.
På grunn av tidsforskjeller kan det oppstå noen forsinkelser i vår kundeservices behandlingstid. Derfor foreslår vi at du sender inn kanselleringsforespørselen din på bestillingssiden innen 1 time, slik at systemet vårt kan avskjære bestillingen din og unngå å sende den ut.
Hvis du kontakter vår kundeservice i stedet for å sende inn kanselleringsforespørselen din på bestillingssiden, på grunn av tidsforskjellen, kan bestillingen din bli sendt ut før vår kundeservice begynner å behandle forespørselen din, kanselleringen kan ikke gjøres. Og vi er ikke ansvarlige for denne situasjonen.
Hvis du sender inn kanselleringsforespørselen etter 1-times kanselleringsvindu, forbeholder vi oss retten til å avslå forespørselen din.
Laget på bestillingsvarer
Disse gjenstandene tar flere dager å produsere som Brudepikekjoler, Kjoler til Brudens Mor, Brudekjoler osv.
Ubetalt bestilling av laget på bestillingsvarer:
Bestillingen blir automatisk kansellert etter 24 timer.
Betalt bestilling av laget på bestillingsvarer:
Vi vill att du ska ha sinnesfrid och veta att din beställning kommer fram i tid för din speciella händelse. Som ett resultat av detta strävar vi efter att börja producera dina köpta varor inom 24 timmar efter att beställningen har bekräftats. Vi uppskattar dock att dessa varor är viktiga köp, och det är därför vi har förlängt vår avbokningsperiod för gjorda på beställning.
Följande är vår detaljerade avbokningstid och återbetalningspolicy för beställningsvaror:
Kansellering Windows |
Angrerett |
Innen 24 timer etter ordrebekreftelse |
Full refusjon av prisen betalt for varene + fraktgebyr + fraktbeskyttelse (hvis valgt) |
24–72 timer etter ordrebekreftelse |
80 % refusjon av prisen betalt for varene + fraktgebyr + fraktbeskyttelse (hvis valgt) |
72-120 timer etter ordrebekreftelse |
50 % refusjon av prisen betalt for varene + fraktgebyr + fraktbeskyttelse (hvis valgt) |
>120 timer etter ordrebekreftelse |
Kun refusjon av fraktgebyr og fraktbeskyttelse (hvis valgt). |
Når bestillingen din er sendt, kan den ikke kanselleres.
Hvis du ønsker å kansellere bestillingen din, vennligst logg inn på Mine ordre, velg bestillingen og be om kansellering. Eller du kan kontakte vår kundeservice for å få hjelp.
Trinn 1: Gå til bestillingssiden din
Bestilles via konto:
Logg inn på JJ’s House-kontoen din og klikk her for å gå til bestillingssiden. Hvis du har problemer med å komme inn på kontoen din, kan det hende du har brukt Gjesteutsjekk.
Bestilt gjennom gjesteutsjekk:
Klikk her og fyll ut bestillingsnummeret ditt og e-posten som ble brukt til å legge inn bestillingen (der du har mottatt e-poster relatert til bestillingen din) for å hente opp bestillingssiden din.
Hvis du ikke husker om du brukte kontoen din eller Gjesteutsjekk for å legge inn bestillingen din, prøv begge instruksjonene ovenfor, og hvis ingen av dem fungerer, ta kontakt med kundeserviceteamet vårt med bestillingen din.
Trinn 2: Send din avbestillingsforsøkelse
Finn bestillingen du trenger for å kansellere og gå inn på siden med bestillingsdetaljer.
Klikk på "AVBRYT"-knappen under "Handling" på siden med bestillingsdetaljer.
Velg årsaken til kanselleringen, og klikk på "Bekreft".
For noen spesifikke betalingsmåter, for eksempel Bankoverføring, må du legge inn kontoinformasjonen din etter å ha valgt årsaken til kanselleringen.
Vennligst merk: Ved å sende inn kanselleringsforespørselen betyr det ikke at bestillingen er kansellert. Vår nettside vil automatisk opprette en billett for forespørselen din og videresende den til vårt kundeserviceteam. De vil sjekke bestillingsstatusen og kontakte deg etterpå.
Når en kanselleringsforespørsel er behandlet, kan den ikke reverseres. Du må legge inn en ny bestilling for å få varen(e).
Hvis du ikke lenger vil ha en spesifikk vare eller trenger å legge til flere varer, vennligst se Retningslinjene våre for ordreendring.
Når bestillingen din er sendt, kan den ikke kanselleres. Du må vente til bestillingen kommer og be om retur. Vennligst merk: Følgende varer (og andre som er merket som ikke-returnerbare på bestillingssiden) kan ikke returneres:
- Skreddersydde kjoler
- Endelige salgsartikler
- Stoffprøver
- Stoff
- Kjøpte prøvekjoler
- Ansiktsmasker
- Klesposer
- Morgenkåpe
- Undertøy
- Bryllup- & Festsmykker
- Navnesmykker
- Navneringer
- Armbånd
- Personaliserte Ting
- Gaver til bruden
- Gaver til brudens forlovere
- Gaver til brudgommen
- Gaver til brudgommens forlovere
- Skjønnhet