Retningslinjer for ordreendringer
Farge- og størrelsesendringer
Spesielle størrelsesendringer
Legg til eller slett elementer
Designendringer
Forsendelsesadresseendringer
Viktige notater
Avhengig av hva du har bestilt, vil vår mulighet til å gjøre endringer i bestillingen (som for eksempel valgte design, farge eller størrelse) være begrenset.
Denne artikkelen gir detaljert informasjon om emnene som er oppført i katalogen om retningslinjene våre for endringer.
Avhengig av hva du bestilte, vil vårt farge- og størrelsesendringsvindu variere noe.
Ferdige varer
Disse varene tar kun kort tid å behandle før de sendes. Inkluderer Prøve kjoler, Endelige salgsartikler, Ryddesalgsvarer, Stoffprøver, 48-timers skipsvarer, etc.
Fordi disse varene behandles veldig raskt, kan vi kun endre den valgte fargen og størrelsen innen 1 time etter at bestillingen er bekreftet. Send en e-post til vårt kundeserviceteam med bestillingsnummeret ditt og endringsforespørselen innen 1 time.
Laget på bestillingsvarer
Disse gjenstandene tar flere dager å produsere som Brudepikekjoler, Kjoler til Brudens Mor, Brudekjoler osv.
Vi kan endre valgt farge, størrelse og mål på disse bestillingene innen 24 timer etter at bestillingene er bekreftet. Send en e-post til vårt kundeserviceteam med bestillingsnummeret ditt og endringsforespørselen innen 24 timer. Når det passerer 24-timers endringsvinduet, er ordrene allerede flyttet til produksjon og ingen endring kan gjøres.
Vi kan kun tilby gratis endringer fra standardstørrelse til standardstørrelse, eller fra tilpasset størrelse til tilpasset størrelse. Hvis du trenger å endre standardstørrelsen til en tilpasset størrelse, vennligst kontakt vår kundeservice med bestillingsnummeret ditt og endringsforespørselen din i endringsvinduet ovenfor, de hjelper deg med å gjøre endringen.
Merk: Vi må belaste deg for den egendefinerte avgiften for endringer fra en standardstørrelse til en tilpasset størrelse. I stedet, hvis du trenger å endre den egendefinerte størrelsen til en standardstørrelse, refunderer vi deg den egendefinerte avgiften du betalte. For kunder i Storbritannia, Frankrike, Tyskland, Australia, Canada, Østerrike og Belgia tilbyr vi for øyeblikket gratis tilpassede størrelser i en begrenset periode. Dette tilbudet omfatter også blomsterpikekjoler og juniorbrudepikekjoler, tilgjengelig i alle land. Dette betyr at eventuelle spesielle størrelsesendringer du trenger ikke vil medføre kostnader eller refusjoner.
Hvis du har bestilt for mange varer eller ikke nok og fortsatt er innenfor endringstidsvinduet ditt, kan du sende e-post til kundeserviceteamet ditt med ordrenummeret og endringsforespørselen. De hjelper deg med å slette varen du ikke vil ha, eller legge til varen du trenger i den eksisterende bestillingen din.
Foreløpig kan vi kun tilby følgende designendringer for spesiallagde kjoler:
Fjern Tog eller legg til Spaghetti stropp
Hvis du trenger å fjerne toget eller legge til spaghettistropp for de tilpassede kjolene du har bestilt, kan du kontakte vår kundeservice med ditt ordrenummer og endringsforespørselen innen 24 timers byttevindu. De sender meldinger til skredderne våre for å gjøre endringene gratis.
Hvis du har bestilt kjoler i standardstørrelse, men trenger disse endringene, må vi belaste deg for det tilpassede gebyret. For på dette tidspunktet er kjolene spesiallaget for deg.
Fjern Belteeller Sommerfuglknute
Hvis du trenger å fjerne beltet eller sommerfuglknutepå kjolene du har bestilt, vennligst kontakt vår kundeservice med ordrenummeret ditt og endringsforespørselen innen 24 timers byttevindu. De vil først sjekke om endringen er mulig å gjøre, hvis ja, sender de en melding til skredderne våre for å gjøre endringene.
Foreløpig tar vi ikke betalt for disse endringene. Men på dette tidspunktet er kjolene spesiallaget for deg. Og skreddersydde kjoler kan ikke returneres.
Hvis endringen du ønsker ikke kan gjøres, kan du bruke filtrene våre for å se om du kan finne en lignende stil som allerede kommer med funksjonene du leter etter.
Vi forstår at noen ganger kan du skrive inn feil adresse når du legger inn bestillingen og må endre den etterpå. Du kan logge inn på «Mine ordre»-siden, og finne bestillingen du trenger for å endre adressen. På siden med bestillingsdetaljer kan du redigere leveringsadressen (unntatt landet).
Ved å sende inn endringene du har gjort, betyr det ikke at leveringsadressen er endret. Vår nettside vil automatisk opprette en billett for din nye adresse og videresende den til vårt kundeserviceteam. De endrer adressen for deg etterpå.
Hvis du trenger å endre landinformasjonen, kan det være begrensninger for leveringsadresse eller forskjeller i fraktgebyrer. Ta kontakt med vår kundeservice for mer informasjon.
På grunn av tidsforskjeller kan det være noen forsinkelser i behandlingstiden for vår kundeservice. Derfor foreslår vi at du sender inn endringsforespørselen i følgende endringsvindu:
Ferdige Varer: 1 time
Laget på Bestillingsvarer: 24 timer
Hvis du sender inn endringsforespørselen din etter endringsvinduet, forbeholder vi oss retten til å avslå forespørselen din. Og hvis bestillingen din sendes før vi begynner å behandle forespørselen din, kan ikke endringen gjøres. Og vi er ikke ansvarlige for denne situasjonen.
Selv om vi godtar noen endringsforespørsler for bestillingsvare, anbefaler vi fortsatt ikke å gjøre det. Husk at flertallet av JJ's House-bestillingsprodukter skal bidra til å minimere karbonavtrykket vårt og redusere miljøavfall. Endringer etter produksjon kan føre til mer sløsing av materialene. Derfor anbefaler vi at du vurderer hvilke endringer du trenger og legger igjen en lapp før du legger inn en bestilling, og sørger for at ordreinformasjonen er korrekt når du legger inn den.