1. Du kan logge inn på nettsiden vår med din e-post og spore ordrestatusen din i "Mine ordre" hvis du har lagt inn bestillingen under din registrerte konto.
2. Hvis bestillingen ble lagt inn uten å logge på, kan du bruke funksjonen "Søk etter en bestilling" for å spore bestillingen din. Følg disse trinnene:
1) Gå til nettsiden vår og klikk "Ordre status".
2) Skriv inn bestillingsnummeret og e-postadressen for å se bestillingsdetaljene dine.
Du kan bare endre leveringsadressen innenfor samme land mens bestillingen fortsatt er i produksjon. Bare logg inn på kontoen din og klikk på "Mine ordre". Finn bestillingen du vil endre og rediger leveringsadressen på siden med bestillingsdetaljer.
Når forespørselen din er sendt, vil en billett automatisk genereres og sendes til vårt kundeserviceteam, som deretter endrer adressen for deg.
Hvis du ønsker å sende bestillingen din til et annet land, vennligst kontakt vår kundeservice for mer informasjon om variasjoner i fraktgebyrer og logistiske begrensninger.
Når bestillingen din er sendt, kan vi ikke endre leveringsadressen lenger.
Vi sender over hele verden. Velg din destinasjon fra rullegardinlisten for fraktland når du skriver inn leveringsadressen din.
Fraktgebyret vil avhenge av vekten på bestillingen. Det er mulig å sjekke estimert fraktkostnad på kassesiden.
Frakttidene varierer på grunn av ulike fraktmetoder som brukes i ulike land/regioner. Vennligst sjekk denne siden for detaljert informasjon.