Hvordan bestille
Slik legger du inn en bestilling
Etter bestilling
Omsetningsavgift
Vi har gjort det så enkelt som mulig å bestille hos oss. Generelt vil du følge de samme trinnene når du bestiller de fleste varer (med noen få justeringer her og der). Denne artikkelen vil gi nyttig informasjon om hva du trenger å gjøre og emnene som er oppført i katalogen.
Trinn 1: Legg til element(er) til handlekurv
Gå til varesiden og velg ønsket farge, størrelse, mengde og personlig informasjon (hvis aktuelt):
Fargealternativer: Hvis din foretrukne farge ikke er oppført, kan vi ikke tilby den i denne stilen.
Størrelsesalternativer: Du kan velge enten standard størrelse eller egendefinert størrelse. Hvis du bestiller en egendefinert størrelse, klikker du på "Egendefinert Størrelse", skriv inn målene dine, og du må lese og godta våre Egendefinert Størrelses vilkår og betingelser før du legger varen til din Handlekurv.
Kvantitetsalternativ: Hvis vi tilbyr et kvantitetsalternativ for en vare, kan du legge til mer enn én vare om gangen i henhold til dine behov.
Personlig alternativ: For noe tilbehør tilbyr vi en personlig tilpasningstjeneste. Du kan legge inn eller velge din personlige informasjon som vi deretter produserer.
Når alle alternativer er valgt, klikk "LEGG TIL I KURVEN". I mellomtiden kan du også velge noen matchende produkter og legge dem til handlekurv.
Trinn 2: Gå til kassen når varevalget er fullført
Gå til handlekurv for å gjennomgå varen(e) som er valgt. Pass på at du har valgt riktig farge og størrelse.
Du kan også gjøre noen endringer om nødvendig:
Du kan klikke på "Rediger" for å gjøre endringer i de valgte alternativene.
Du kan klikke på pluss- eller minustegnet for å endre varens mengde.
For databrukere kan du klikke på "X" øverst til høyre hvis du vil fjerne et element. For mobilbrukere kan du ganske enkelt sveipe til venstre på elementet og klikke på søppelbøtteikonet.
For databrukere kan du klikke på "Flytt til ønskelisten" hvis du vil fjerne et element fra handlekurven og legge det til i ønskeliste. For mobilbrukere kan du ganske enkelt sveipe til venstre på elementet og klikke på hjerteikonet.
Når du har gjennomgått og gjort alle nødvendige modifikasjoner, klikker du på "KASSEN" for å gå til utsjekkingsstadiet.
Trinn 3: Fullfør ordreinformasjon
Dato for arrangement
Når du er på betalingssiden, må du oppgi dato for avtale hvis du har en.
>Merk: Arrangementsdatoen er en referanse for oss for å fullføre bestillingen din i stedet for en lovet ankomstdato. Vanligvis vil bestillingen din ankomme innen eller før den siste datoen for det estimerte leveringsvinduet, oppgitt i kassen.
Leveringsadresse
Fyll inn leveringsadressen din eller velg en fra leveringsadresseboken.
Du kan velge "LOGG INN" i denne delen hvis du allerede har en konto på siden vår.
Hvis du ikke har registrert deg på siden vår og allerede er ved utsjekkingsstadiet, trenger du ikke registrere opplysningene dine. I denne delen kan du ganske enkelt skrive inn e-postadressen du vil bruke for bestillingen din. Etter at du har lagt inn bestillingen, vil systemet vårt automatisk opprette en konto for e-postadressen du skrev inn; vi sender deg passordet for denne kontoen på e-post.
Fraktmetoder
Velg din foretrukne fraktmetode.
Vi tilbyr Standard Frakt for alle land/regioner. For kunder bosatt i USA tilbyr vi også fremskyndet fraktalternativer. Vi tilbyr også ekstra billig frakt for enkelte varer til en lavere pris. Men hvis det alternativet ikke vises, er det ikke gitt.
Vi tilbyr også fraktbeskyttelse. Fraktbeskyttelse tilbyr premium beskyttelse og sikkerhet for dine verdifulle varer under den internasjonale fraktprosessen. Vi sender pakken din på nytt umiddelbart uten ekstra kostnad hvis den rapporteres tapt eller skadet.
Du kan også fjerne merket for tjenesten i denne delen hvis du ikke trenger den.
>Merk: Det beregnede leveringsvinduet oppdateres automatisk basert på adressen din og kan være før eller senere enn det som vises i vinduet. For detaljert fraktinformasjon, vennligst sjekk denne siden.
Betalingsmetoder
Velg din foretrukne betalingsmetode og fyll inn betalingsinformasjonen (hvis aktuelt).
Vi tilbyr en rekke betalingsalternativer for våre kunder. Tilgjengelige betalingsmåter varierer fra land til land. Du kan sjekke denne siden for mer informasjon.
>Merk: Frakoblet betaling krever ekstra tid for å bekrefte. Så vennligst fullfør betalingen så snart som mulig for å motta bestillingen i tide.
Handlekurv
I denne delen vil du kunne gjennomgå bestillingen din igjen for å sikre at alt er riktig. Hvis du trenger å gjøre endringer, kan du klikke på "Rediger bag" (for databrukere) / "Rediger" (for mobilbrukere) øverst til høyre for å gå tilbake til handleposen og gjøre endringene du trenger.
Bruk av kupong og poeng
Hvis du har en kupong, skriv inn kupongkoden eller valgt kupong som allerede er samlet til kontoen din i "Bruk Kupongkode"-boksen og klikk "Bruk".
Hvis du har poeng, kan du legge inn antall poeng du vil bruke for denne bestillingen i «JJS-poeng»-boksen og klikke «Innløs kupong». Hvert 100 poeng = $1. Du kan bruke poengene til å trekke fra opptil 50 % av totalbeløpet når du legger inn bestillingen. Vær oppmerksom på at denne rabatten gjelder for den totale prisen på bestillingen din og ekskluderer fraktgebyrer, forsikring og skatter. Poeng vil bli brukt basert på hvor snart de utløper. For mer detaljert informasjon om våre poeng, vennligst sjekk denne siden.
Trinn 4: Send inn bestillingen din
Når du har fullført de tre trinnene ovenfor, må du sjekke "Jeg bekrefter at alt i bestillingen min er korrekt, inkludert farge, mål og stil, og jeg har lest JJ's House returpolitikk".
Klikk deretter "FORETA BESTILLING" og fullfør betalingen.
Når du har lagt inn bestillingen og fullført betalingen, får du en bekreftelse på e-post når vi har mottatt betalingen.
Bestillinger vil ikke bli behandlet før betaling er akseptert. Hvis betalingen din ikke går gjennom, vil vi varsle deg på e-post og gi deg muligheten til å fortsette med bestillingen. Hvis du mottar denne e-posten, må du dobbeltsjekke bestillingens status og betalingstransaksjonshistorikken. Hvis du tror at betalingen din har mottatt, vennligst svar på e-postvarslingen vår med transaksjonsloggen din. Vårt kundeserviceteam hjelper deg gjerne med å løse problemet.
Avhengig av hvor du befinner deg, kan det hende du må betale litt merverdiavgift for bestillingen din. Hvis dette skjer, vil det eksakte beløpet bli bestemt og oppført ved kassen når leveringsadressen din er lagt inn og lagret.
Vær oppmerksom på at disse avgiftene er basert på adressen din og er statlig mandat; vi har ingen kontroll over beløpet.