Hvordan spore rekkefølge
Vise bestillingsfremdriftssiden
Forstå status for din bestilling
Sjekke leveringsvinduet ditt
Finne sporingsnummeret ditt
Vi vet hvor viktig det er å holde et øye med statusen til bestillingen din mens du venter på levering. Vi har laget en selvbetjeningsfunksjon som lar deg gjøre dette når som helst via nettstedet, og denne artikkelen vil hjelpe deg med dette ved å gi informasjon om emnene som er oppført i katalogen.
Enten du bruker kontoen din eller Gjesteutsjekk, vil du til enhver tid kunne se bestillingens fremdrift på nettstedet som følger:
Bestilles gjennom konto:
Logg inn på JJ's House-kontoen din og klikk her for å gå til bestillingssiden din. Hvis du har problemer med å komme inn på kontoen din, kan du ha brukt Gjesteutsjekk.
Bestilles gjennom Gjesteutsjekk:
Klikk her og fyll ut bestillingsnummeret ditt og e-posten som ble brukt til å legge inn bestillingen (der du har mottatt e-poster relatert til bestillingen din) for å hente opp bestillingssiden din.
Hvis du ikke husker om du brukte kontoen din eller Gjesteutsjekk for å legge inn bestillingen din, prøv begge instruksjonene ovenfor, og hvis ingen av dem fungerer, ta kontakt med vårt Kundeserviceteam med bestillingsdetaljene dine.
På "Mine Ordre"-siden, finn bestillingen du ønsker å spore og klikk "SPOR" eller "Se detaljer". Du vil kunne se bestillingsfremdriften på neste side.
Ordrefremdriftssiden har en grå fremdriftslinje som blir rosa når den beveger seg mellom bestillingens ulike stadier:
Her er en introduksjon til alle 4 stadiene:
Plassert: Bestillingen er lagt inn, men vi har ikke mottatt betaling. Bestillingen vil ikke gå videre til neste trinn før betaling er mottatt.
Bekreftet: Vi mottok betaling og bestillingen er i produksjons- eller behandlingsstadiet. For estimert behandlingsinformasjon, sjekk denne siden. I løpet av denne tiden kan du kansellere bestillingen innen et bestemt vindu. Lær mer om dette her. Hvis du ønsker å gjøre endringer i denne perioden, vennligst se denne siden for mer informasjon om tidsvinduet og begrensninger.
Utsendt: Bestillingen er fullført og har blitt sendt til deg.
Fullført: Etter at du har mottatt pakken kan du gå til bestillingssiden og klikke "Bekreft Levering", og ordrestatusen endres til Fullført. Hvis du glemmer å gjøre dette, bekreftes bestillingen automatisk etter 7 dager fra datoen pakken er levert, og statusen endres til Fullført.
Du kan se estimert leveringsvindu på siden for bestillingsfremdrift nederst i hjørnet med rosa skrif:
Vær oppmerksom på at dette vinduet er det samme som det som ble oppgitt i kassen (basert på leveringsadressen din), og systemet vårt er ikke satt opp til å gjøre endringer i dette vinduet. Bestillingen din kan komme tidligere, men vi kan ikke garantere levering før det estimerte leveringsvinduet.
Vi kan ikke fremskynde bestillingen din hvis du trenger den tidligere.
Når bestillingen er sendt, oppgir vi sporingsnummeret på siden Ordrefremdrift. Du kan ganske enkelt klikke på “SPOR”, sporingsnummeret, og en lenke for å spore leveringen vil dukke opp.
Vi vil også varsle deg på e-post om at bestillingen din er sendt. Vi vil inkludere sporingsnummeret i e-posten.
Når den er sendt, vennligst ta kontakt med transportøren for en oppdatering om bestillingens leveringsfremdrift, siden når pakken forlater våre fasiliteter, har vi svært liten kontroll over hva som skjer med pakken. Kundeserviceteamet vårt vil dessverre ikke ha noen ytterligere oppdateringe.
For mer informasjon om fraktprosessen, vennligst se denne siden.